Meny Parfyme Hårpleie Hudpleie Sminke
Parfym.se
Meny

Viktig informasjon!

Vår kundeservicetelefon er åpen mandag-fredag mellom 10:00-14:00. Du kan nå oss på +4723509109 eller via e-post på kundeservice@parfym.no.


Vanlige spørsmål og svar

Hvor er bestillingen min?

I orderbekräftelsen finner du en lenke der du kan sjekke status for bestillningen din. Når bestillningen er sendt,kan du også se pakke-ID-en din og spore forsendelsen via nettsiden till leveringsmåten du har valgt.

Forlenget returtid

Bestillinger som legges inn mellom 29/11-2024 og 1/1-2025 har en utvidet returrett som gjelder frem til 15/1-2025.

Hvor finner jeg Premiumbrands?

Våre premiummerker er oppført nedenfor og kan ikke kombineres med rabattkodene:

Amouage

Atelier des ors

Authentic Beauty Concept

Balmain
Clive Christian
Creed

Davines
Hermès

Initio

La Bruket

Memo Paris

Nishane

Oribe

Parfums de Marly 

Roja Parfums

Sensai

Sisley

Sol de Janeiro

The every

The ordinary
Xerjoff

Hvor skriver jeg inn rabattkoden min?

Aktivere verdikoden i kassen klikker Rabattkode- skriv inn rabattkoden, og deretter på Aktiver så.

*Vær oppmerksom på at rabattkoder ikke gjelder for allerede nedsatte varer, salgsvarer, duopakker, kits eller våre premiummerker.

Kan jeg avbestille eller endre kjøpet etter at jeg har bestilt?

Vi jobber hele tiden for å levere bestilte produkter så raskt som mulig. Derfor går alle bestillinger direkte til vårt lager for pakking og kan ikke endres etter at du har gjennomført kjøpet. Hvis du opplever problemer med kjøpet, kan du kontakte oss på kundeservice@parfym.no

Sørg for at personopplysninger som navn, adresse, telefonnummer, e-postadresse og personnummer er korrekte før du fullfører kjøpet.

Hvis du angrer på kjøpet eller ønsker å bytte en mottatt vare, kan du lese våre retningslinjer for retur.

Hvordan returnere?

Hvis du ønsker å returnere et produkt, ber vi deg alltid kontakte vår kundeservice (kundeservice@parfym.no) for å få en returseddel, som gjør det enkelt og kostnadsfritt for deg å returnere.

Vær oppmerksom på at returretten gjelder i 14 dager etter at du har mottatt produktene, og gjelder kun uåpnede, ubrukte og uskadede produkter med ubrutte forseglinger/plastemballasje. Åpnede/brukte kosmetikkprodukter kan ikke returneres eller byttes av helse- og hygieniske årsaker.

Partnerskap og tilknyttede programmer

Alle er hjertelig velkomne til å bli med i vårt affiliateprogram hos Impact, der vi tilbyr provisjon på alle kjøp som genereres via nettstedet ditt, sosiale medier: Instagram, TikTok og blogg. -> Se mer her

Hvis du har spørsmål, kan du kontakte Delli@parfym.se

Det er enkelt for deg å tjene penger ved å bli med i vårt partnernettverk og markedsføre oss og produktene våre. Vi betaler 10 % provisjon for hver bestilling du gjør. Hvor mye provisjon vi betaler, avhenger av hvilken type nettsted du driver.

Klikk her for å opprette en gratis konto hos vår partnerplattform Impact.

Kontakt julia.brannemark@parfym.se for PR-spørsmål og produktsponsing.

Problem med orden og bestilling

Hvor er bestillingen min?

I ordrebekreftelsen finner du en lenke der du kan sjekke status for bestillingen din. Når bestillingen er sendt, kan du også se pakke-ID-en din og spore forsendelsen via den valgte transportørens nettsted.

Kan jeg avbestille eller endre kjøpet etter at jeg har bestilt?

Vi jobber hele tiden for å levere bestilte produkter så raskt som mulig. Derfor går alle bestillinger direkte til vårt lager for pakking og kan ikke endres etter at du har gjennomført kjøpet. Hvis du opplever problemer med kjøpet, kan du kontakte oss på kundeservice@parfym.no.


Kontroller at personopplysninger som navn, adresse, telefonnummer, e-postadresse og personnummer er korrekte før du fullfører kjøpet. 

Hvis du angrer på kjøpet eller ønsker å bytte en vare du har mottatt, se våre retningslinjer for retur.

Hvordan sender jeg inn en klage?

Kontakt med kundeservice på kundeservice@parfym.no før du returnerer en vare, uansett årsak. Dette for å få instruksjoner og raskest mulig håndtering. Feilen skal normalt være en mangel med varen og ikke skyldes feil bruk/håndtering av varen.

Hvis du vil rapportere at en vare du har bestilt fra oss er feil, kan du kontakte oss via e-post på kundtjanst@parfym.no. Husk å oppgi informasjon som ordrenummer og produktnummer/produktnavn. Beskriv feilen nøyaktig for raskest mulig håndtering, og oppgi om du ønsker erstatning eller refusjon.

I mange tilfeller må vi motta varen for å kunne undersøke den i forbindelse med en reklamasjon. I disse tilfellene kontakter du oss for å få en returseddel, som vi betaler for. Det er ditt ansvar å pakke varen slik at den kommer frem i uendret stand. 

Hvis reklamasjonen godkjennes, vil vi komme tilbake til deg via e-post med en løsning for et nytt produkt eller en refusjon.

Produktet jeg har mottatt er ødelagt. Hva skal jeg gjøre?

For å melde fra om at en vare du har bestilt fra oss er defekt/ødelagt, anbefaler vi at du kontakter oss via e-post på kundeservice@parfym.no. Husk å oppgi informasjon som ordrenummer og produktnummer/produktnavn. Beskriv feilen i detalj for raskest mulig håndtering. Send gjerne et bilde eller en kort video som viser feilen/problemet.

Betaling

Hvilke betalingsmåter tilbyr dere?

Gjennom vår betalingspartner Qliro tilbyr vi:

Faktura 14 dager

Qliro - Kjøp nå, betal senere

Konto- og delbetalinger

Betaling med kort

Direkte betaling med Trustly- og Vipps

Når vil jeg motta fakturaen min?

Fakturaen sendes alltid på e-post til den e-postadressen som ble oppgitt ved bestilling. Hvis du ikke har mottatt fakturaen, kan du kontakte vår betalingspartner Qliro, så hjelper de deg. Du kan kontakte Qliro på 80069300 eller kundservice@qliro.com.

Kontaktinformasjon for Qliro

Hvis du har spørsmål om fakturaen eller delbetalingen, kan du kontakte Qliro direkte på 80069300 eller kundservice@qliro.com, så hjelper de deg.

Får jeg fakturaen på e-post eller per brev?

Fakturaen sendes alltid på e-post til e-postadressen som ble oppgitt ved bestilling. Hvis du ikke har mottatt fakturaen, kan du kontakte betalingspartneren vår Qliro, så hjelper de deg. Du kan kontakte Qliro på 80069300 eller kundservice@qliro.com.

Frakt og levering

Gratis frakt

Vi tilbyr gratis frakt på bestillinger over 499 NOK med fraktalternativet Pakke i postkasse. Hvis du velger Pakke til utleveringssted, tilbyr vi gratis frakt på bestillinger over 699 NOK. Vær oppmerksom på at postnummeret ditt avgjør hvilken leveringsmåte du kan velge.

 

For bestillinger under 499 NOK koster levering til postkasse 19 NOK.

 

For bestillinger under 699 NOK koster levering til ombud 29 NOK.

 


Hvilke transportører kan jeg velge for bestillingen min?

I kassen kan du velge mellom følgende leveringsmåter. Aktuelle priser for de ulike leveringsalternativene og estimert leveringstid vises i kassen før du fullfører bestillingen.


Pakke i postkassen

Pakken leveres til postkassen. Er pakken for stor kan du velge gjensetting på dørmatte eller levering til hentested. Følg pakken i Posten-appen.

Pakke til hentested

Pakken leveres til valgt hentested. Du kan følge pakken i Posten-appen.

Hvor er bestillingen min?

I ordrebekreftelsen finner du en lenke der du kan sjekke status for bestillingen din. Når bestillingen din er sendt, kan du også se pakke-ID-en din og spore forsendelsen via den valgte transportørens nettsted.

Når stopper du bestillinger?

Bestillinger mottatt på hverdager før kl. 13.30 sendes samme dag.Hvis du legger inn bestillingen etter kl. 13.30, sender vi den neste dag. Hvis du bestiller på en fredag, etter kl. 13.30 eller på en helligdag, sender vi bestillingen neste virkedag. 

Vær oppmerksom på at vi for øyeblikket sender bestillinger på mandager, onsdager og fredager.

Hva er leveringstiden for bestillingen min?

Vi sender vanligvis bestillingen din samme dag hvis du legger den inn før kl. 13.30. Hvis du legger inn bestillingen etter kl. 11.00, sender vi den neste dag. Hvis du bestiller på en fredag, etter kl. 13.30 eller på en helligdag, sender vi bestillingen neste virkedag.Vær oppmerksom på at vi for øyeblikket sender bestillinger på mandager, onsdager og fredager. 

Leveringstiden vår er beregnet til 2-5 virkedager etter at pakken er overlevert til transportøren. I helger, på helligdager og i ferier kan leveringstiden være noe lengre på grunn av høyt arbeidspress hos våre samarbeidspartnere.

Når blir bestillingen min sendt?

Bestillinger som mottas på hverdager før kl. 13.30, sendes første mulige hentetidspunkt, som for tiden er mandager, onsdager og fredager. I ordrebekreftelsen finner du en lenke der du kan se status for bestillingen din. Når bestillingen din er sendt, kan du også se pakkens pakke-ID og spore leveransen via den valgte operatørens nettsted.

Retur og refusjon

Hvordan sender jeg inn en retur?

Hvis du ønsker å returnere et produkt, ber vi deg alltid kontakte vår kundeservice (kundeservice@parfym.no) for å få en returseddel, som gjør det enkelt og kostnadsfritt for deg å returnere.

Vær oppmerksom på at returretten gjelder i 14 dager etter at du har mottatt produktene, og gjelder kun uåpnede, ubrukte og uskadede produkter med ubrutte forseglinger/plastemballasje. Åpnede/brukte kosmetikkprodukter kan ikke returneres eller byttes av helse- og hygieniske årsaker. Returen vil bli behandlet innen 30 dager etter at den er sendt inn. En e-postbekreftelse vil bli sendt til deg når returen er behandlet og godkjent for refusjon. 

Hvordan sender jeg inn en klage?

Ta kontakt med kundeservice kundeservice@parfym.no før du returnerer en vare, uansett årsak, for instruksjoner og raskest mulig håndtering. Feilen skal normalt være original og ikke skyldes feil bruk/håndtering av produktet.

Når du vil reklamere på en forsendelse, er det viktig at du beholder originalemballasjen og emballasjen til produktet.

Emballasjen bør fotograferes og sendes til oss på forespørsel, slik at vi kan undersøke saken nærmere.

Hvis du vil rapportere at en vare du har bestilt fra oss er feil, kan du kontakte oss via e-post på kundtjanst@parfym.no. Husk å oppgi informasjon som ordrenummer og produktnummer/produktnavn. Beskriv feilen nøyaktig for raskest mulig håndtering, og oppgi om du ønsker erstatning eller refusjon.

I mange tilfeller må vi motta varen for å kunne undersøke den i forbindelse med en reklamasjon. I disse tilfellene kontakter du oss for å få en returseddel, som vi betaler for. Det er ditt ansvar å pakke varen slik at den kommer frem i uendret stand. 

Hvis reklamasjonen godkjennes, vil vi komme tilbake til deg via e-post med en løsning for et nytt produkt eller en refusjon.

Jeg har mottatt et ødelagt produkt i bestillingen min. Hva skal jeg gjøre?

For å melde fra om at et produkt du har bestilt fra oss er defekt/ødelagt, anbefaler vi at du kontakter oss via e-post på kundeservice@parfym.no. Husk å oppgi ordrenummer og varenummer/varenavn. Beskriv saken nøye, slik at vi kan løse problemet så raskt og effektivt som mulig. Legg gjerne ved et bilde som viser feilen eller en kort video.

Hvor kan jeg som kunde henvende meg hvis jeg ikke er fornøyd?

Hvis du er misfornøyd med produktet, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice som vil gjøre sitt beste for å løse problemet. Hvis du ikke er fornøyd og føler at du trenger ytterligere hjelp utover det vår kundeservice kan tilby, kan du henvende deg til Forbrukertvistutvalget og/eller EUs felles tvisteløsningstjeneste, hvis anbefalinger vi følger.

Produktproblemer

Hvilke merker har vi på Parfym.no?

Parfym.no er autorisert distributør og distribuerer over 300 av de mest kjente varemerkene innen parfyme, hudpleie, skjønnhet og hårpleie. Skulle du ikke finne det du leter etter, er du velkommen til å kontakte oss, så undersøker vi nærmere.

Har du en butikk?

Vi har dessverre ingen butikk i Norge for øyeblikket. Flaggskipbutikken vår ligger på Frölunda Torg i Göteborg, Sverige.  


Våre profesjonelle skjønnhetseksperter har til sammen mer enn hundre års erfaring innen parfyme, hudpleie, hårpleie og makeup.

Finner du ikke svaret på spørsmålet ditt? Skriv til oss, så hjelper vi deg så raskt som mulig
Parfym.se
Handlekurv (0) Handlekurv (0)

Gratis frakt over 499 kr!

Dine favoritter

Parfym AI