Meny Parfyme Hårpleie Hudpleie Sminke
Parfym.no
Meny
I orderbekräftelsen finner du en lenke der du kan sjekke status for bestillningen din. Når bestillningen er sendt,kan du også se pakke-ID-en din og spore forsendelsen via nettsiden till leveringsmåten du har valgt.
Du finner feltet for rabattkoden rett under totalsummen i kassen, i første steg. 
*Vær oppmerksom på at rabattkoder ikke gjelder for allerede nedsatte varer, salgsvarer, duopakker, kits eller våre premiummerker.
Våre premiummerker er oppført nedenfor og kan ikke kombineres med rabattkodene:
Amouage
Atelier des ors
Authentic Beauty Concept
Balmain
Clive Christian
Creed
Davines
Hermès
Initio
Memo Paris
Nishane
Oribe
Parfums de Marly 
Roja Parfums
Sensai
Sisley
The ordinary
Xerjoff
Vi jobber hele tiden for å levere bestilte produkter så raskt som mulig. Derfor går alle bestillinger direkte til vårt lager for pakking og kan ikke endres etter at du har gjennomført kjøpet. Hvis du opplever problemer med kjøpet, kan du kontakte oss på kundeservice@parfym.no
Sørg for at personopplysninger som navn, adresse, telefonnummer, e-postadresse og personnummer er korrekte før du fullfører kjøpet.
Hvis du angrer på kjøpet eller ønsker å bytte en mottatt vare, kan du lese våre retningslinjer for retur.
Så snart vi har fylt opp lageret, vil produktet være tilgjengelig på vår hjemmeside.
Hvis du ønsker å returnere et produkt, ber vi deg alltid kontakte vår kundeservice (kundeservice@parfym.no) for å få en returseddel, som gjør det enkelt og kostnadsfritt for deg å returnere.
Vær oppmerksom på at returretten gjelder i 14 dager etter at du har mottatt produktene, og gjelder kun uåpnede, ubrukte og uskadede produkter med ubrutte forseglinger/plastemballasje. Åpnede/brukte kosmetikkprodukter kan ikke returneres eller byttes av helse- og hygieniske årsaker.
For øyeblikket har vi ikke mulighet til å tilby dufter/prøver etter ønske. 
Alle er hjertelig velkomne til å bli med i vårt affiliateprogram hos Impact, der vi tilbyr provisjon på alle kjøp som genereres via nettstedet ditt, sosiale medier: Instagram, TikTok og blogg. -> Se mer her
Hvis du har spørsmål, kan du kontakte Delli@parfym.se
Det er enkelt for deg å tjene penger ved å bli med i vårt partnernettverk og markedsføre oss og produktene våre. Vi betaler 10 % provisjon for hver bestilling du gjør. Hvor mye provisjon vi betaler, avhenger av hvilken type nettsted du driver.
Klikk her for å opprette en gratis konto hos vår partnerplattform Impact.
Kontakt julia.brannemark@parfym.se for PR-spørsmål og produktsponsing.
Du samler poeng på alle kjøp, får eksklusive tilbud, og kan logge inn for å se kjøp, oppdatere innstillinger og mye mer.
Det er selvfølgelig gratis å være med i vår kundeklubb.
Du samler poeng på alle kjøp og får like mange poeng som du har handlet for. 
12 måneder
Ja, du kan kombinere dine vouchers med alle rabattkoder og tilbud.
Ja, du kan bruke så mange du vil. Vær oppmerksom på at du alltid bruker en hel voucher (25 kr), men du kan ikke bruke halvparten eller en del av beløpet.
12 måneder.
Nei, du kan ikke bytte kupongene mot penger. De kan kun brukes som betalingsmiddel i kassen.
Du vil motta en e-post når du har fått en ny voucher (dvs. når du har oppnådd 1000 poeng)
Ja, du kan se om bestillingen din er mottatt, pakket og sendt.
Ja, det kan du. Logg inn og se under “Historikk”
Ja, det kan du gjøre. Bare logg inn og endre under “Mine innstillinger”.
Kontakt kundeservice, så hjelper de deg med dette.
Medlemskapsbestillinger som legges inn mellom 29/11/2024 og 1/1/2025 har en utvidet returrett som gjelder frem til 1/4/2025.
I ordrebekreftelsen finner du en lenke der du kan sjekke status for bestillingen din. Når bestillingen er sendt, kan du også se pakke-ID-en din og spore forsendelsen via den valgte transportørens nettsted.
Vi jobber hele tiden for å levere bestilte produkter så raskt som mulig. Derfor går alle bestillinger direkte til vårt lager for pakking og kan ikke endres etter at du har gjennomført kjøpet. Hvis du opplever problemer med kjøpet, kan du kontakte oss på kundeservice@parfym.no.
Kontroller at personopplysninger som navn, adresse, telefonnummer, e-postadresse og personnummer er korrekte før du fullfører kjøpet. 
Hvis du angrer på kjøpet eller ønsker å bytte en vare du har mottatt, se våre retningslinjer for retur.
 Når du fullfører bestillingen din på nettstedet vårt, sendes en ordrebekreftelse til e-postadressen du oppga da du bestilte. Har du ikke mottatt den? Se i søppelkassen, noen ganger havner de der.
Kontakt med kundeservice på kundeservice@parfym.no før du returnerer en vare, uansett årsak. Dette for å få instruksjoner og raskest mulig håndtering. Feilen skal normalt være en mangel med varen og ikke skyldes feil bruk/håndtering av varen.
Hvis du vil rapportere at en vare du har bestilt fra oss er feil, kan du kontakte oss via e-post på kundtjanst@parfym.no. Husk å oppgi informasjon som ordrenummer og produktnummer/produktnavn. Beskriv feilen nøyaktig for raskest mulig håndtering, og oppgi om du ønsker erstatning eller refusjon.
I mange tilfeller må vi motta varen for å kunne undersøke den i forbindelse med en reklamasjon. I disse tilfellene kontakter du oss for å få en returseddel, som vi betaler for. Det er ditt ansvar å pakke varen slik at den kommer frem i uendret stand. 
Hvis reklamasjonen godkjennes, vil vi komme tilbake til deg via e-post med en løsning for et nytt produkt eller en refusjon.
For å melde fra om at en vare du har bestilt fra oss er defekt/ødelagt, anbefaler vi at du kontakter oss via e-post på kundeservice@parfym.no. Husk å oppgi informasjon som ordrenummer og produktnummer/produktnavn. Beskriv feilen i detalj for raskest mulig håndtering. Send gjerne et bilde eller en kort video som viser feilen/problemet.
Gjennom vår betalingspartner Qliro tilbyr vi:
Faktura 14 dager
Qliro - Kjøp nå, betal senere
Konto- og delbetalinger
Betaling med kort
Direkte betaling med Trustly- og Vipps
Når en bestilling er sendt, er det dessverre ikke mulig å endre betalingsmåte.
Fakturaen sendes alltid på e-post til den e-postadressen som ble oppgitt ved bestilling. Hvis du ikke har mottatt fakturaen, kan du kontakte vår betalingspartner Qliro, så hjelper de deg. Du kan kontakte Qliro på 80069300 eller kundservice@qliro.com.
Hvis du har spørsmål om fakturaen eller delbetalingen, kan du kontakte Qliro direkte på 80069300 eller kundservice@qliro.com, så hjelper de deg.
Hvis du har spørsmål om fakturaen eller avbetalingskontoen din, er du velkommen til å kontakte vår betalingspartner Qliro, så hjelper de deg direkte. Du kan kontakte Qliro på 80069300  eller kundservice@qliro.com.
Av konfidensialitetshensyn kan vi aldri se hvorfor vår betalingspartner Qliro nekter et kredittkjøp. kontakt med Qliro direkte på 80069300 eller kundservice@qliro.com for informasjon om dette.
Fakturaen sendes alltid på e-post til e-postadressen som ble oppgitt ved bestilling. Hvis du ikke har mottatt fakturaen, kan du kontakte betalingspartneren vår Qliro, så hjelper de deg. Du kan kontakte Qliro på 80069300 eller kundservice@qliro.com.
Våre kjøpsbetingelser finner du her
Vi tilbyr gratis frakt på bestillinger over 499 NOK med fraktalternativet til postkasse. Hvis du velger levering til et utleveringssted, tilbyr vi gratis frakt på bestillinger over 699 NOK. Vær oppmerksom på at postnummeret ditt avgjør hvilken leveringsmetode du kan velge.
 
For bestillinger under 499 NOK koster levering til postkasse 19 NOK.
 
For bestillinger under 699 NOK koster levering til ombud 29 NOK.
 
I kassen kan du velge mellom følgende leveringsmåter. Aktuelle priser for de ulike leveringsalternativene og estimert leveringstid vises i kassen før du fullfører bestillingen.
Bring pakke i postkassen
Pakken leveres til postkassen. Er pakken for stor kan du velge gjensetting på dørmatte eller levering til hentested. Følg pakken i Posten-appen.
Bring pakke til hentested
Pakken leveres til valgt hentested. Du kan følge pakken i Posten-appen.
Helthjem Hjemlevering
Pakken leveres direkte til din postkasse eller dørmatte mandag–lørdag. Dersom pakken er for stor eller utenfor leveringsdekning, vil den bli sendt til nærmeste utleveringssted.
Levering skjer om natten, og du vil motta en SMS på morgenen når pakken er levert. Alle pakker kan spores gjennom hele reisen. 
Helthjem Utleveringssted/Hentepakke
Pakken leveres til et utleveringssted i nærheten av deg. Alle pakkene er sporbar, og du mottar en SMS når den er klar for henting.
Helthjem leverer mandag–lørdag. Dersom pakken er for stor eller utenfor leveringsdekning, vil den bli levert av en samarbeidspartner. Pakken oppbevares på utleveringsstedet i 7 dager, med mulighet for forlengelse i ytterligere 7 dager før eventuell retur til nettbutikken.
I ordrebekreftelsen finner du en lenke der du kan sjekke status for bestillingen din. Når bestillingen din er sendt, kan du også se pakke-ID-en din og spore forsendelsen via den valgte transportørens nettsted.
Bestillinger som mottas på hverdager før kl. 13.30, sendes samme dag, og hvis du bestiller etter kl. 13.30, sender vi den neste dag. Hvis du legger inn bestillingen på en fredag, etter kl. 13.30 eller på en helligdag, sender vi bestillingen neste virkedag. 
Vær oppmerksom på at vi for øyeblikket sender bestillinger med Bring på mandager, onsdager og fredager, og med Helthjem på tirsdager og torsdager.
Vi sender vanligvis bestillingen din samme dag hvis du legger den inn før kl. 13.30. Hvis du legger inn bestillingen etter kl. 13.30, sender vi den neste dag. Hvis du bestiller på en fredag, etter kl. 13.30 eller på en helligdag, sender vi bestillingen neste virkedag.Vær oppmerksom på at vi for øyeblikket sender bestillinger på mandager, onsdager og fredager med Bring och tisdagar och torsdagar med Helthjem. 
Leveringstiden vår er beregnet til 2-5 virkedager etter at pakken er overlevert til transportøren. I helger, på helligdager og i ferier kan leveringstiden være noe lengre på grunn av høyt arbeidspress hos våre samarbeidspartnere.
Bestillinger som mottas på hverdager før kl. 13.30, sendes første mulige hentetidspunkt, som for tiden er mandager, onsdager og fredager. I ordrebekreftelsen finner du en lenke der du kan se status for bestillingen din. Når bestillingen din er sendt, kan du også se pakkens pakke-ID og spore leveransen via den valgte operatørens nettsted.
Når returen er godkjent av oss, tar det ca. 2-4 bankdager før pengene dukker opp på kontoen din. Returen vil bli behandlet innen 30 dager etter at den er sendt inn. En e-postbekreftelse vil bli sendt til deg når returen er behandlet og godkjent for refusjon. 
Hvis du ønsker å returnere et produkt, ber vi deg alltid kontakte vår kundeservice (kundeservice@parfym.no) for å få en returseddel, som gjør det enkelt og kostnadsfritt for deg å returnere.
Vær oppmerksom på at returretten gjelder i 14 dager etter at du har mottatt produktene, og gjelder kun uåpnede, ubrukte og uskadede produkter med ubrutte forseglinger/plastemballasje. Åpnede/brukte kosmetikkprodukter kan ikke returneres eller byttes av helse- og hygieniske årsaker. Returen vil bli behandlet innen 30 dager etter at den er sendt inn. En e-postbekreftelse vil bli sendt til deg når returen er behandlet og godkjent for refusjon. 
Ta kontakt med kundeservice kundeservice@parfym.no før du returnerer en vare, uansett årsak, for instruksjoner og raskest mulig håndtering. Feilen skal normalt være original og ikke skyldes feil bruk/håndtering av produktet.
Når du vil reklamere på en forsendelse, er det viktig at du beholder originalemballasjen og emballasjen til produktet.
Emballasjen bør fotograferes og sendes til oss på forespørsel, slik at vi kan undersøke saken nærmere.
Hvis du vil rapportere at en vare du har bestilt fra oss er feil, kan du kontakte oss via e-post på kundtjanst@parfym.no. Husk å oppgi informasjon som ordrenummer og produktnummer/produktnavn. Beskriv feilen nøyaktig for raskest mulig håndtering, og oppgi om du ønsker erstatning eller refusjon.
I mange tilfeller må vi motta varen for å kunne undersøke den i forbindelse med en reklamasjon. I disse tilfellene kontakter du oss for å få en returseddel, som vi betaler for. Det er ditt ansvar å pakke varen slik at den kommer frem i uendret stand. 
Hvis reklamasjonen godkjennes, vil vi komme tilbake til deg via e-post med en løsning for et nytt produkt eller en refusjon.
For å melde fra om at et produkt du har bestilt fra oss er defekt/ødelagt, anbefaler vi at du kontakter oss via e-post på kundeservice@parfym.no. Husk å oppgi ordrenummer og varenummer/varenavn. Beskriv saken nøye, slik at vi kan løse problemet så raskt og effektivt som mulig. Legg gjerne ved et bilde som viser feilen eller en kort video.
Hvis du er misfornøyd med produktet, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice som vil gjøre sitt beste for å løse problemet. Hvis du ikke er fornøyd og føler at du trenger ytterligere hjelp utover det vår kundeservice kan tilby, kan du henvende deg til Forbrukertvistutvalget og/eller EUs felles tvisteløsningstjeneste, hvis anbefalinger vi følger.
Så snart vi har fylt opp lageret, vil produktet være tilgjengelig på vår hjemmeside.
For øyeblikket har vi ikke mulighet til å tilby dufter/prøver etter ønske. 
Parfym.no er autorisert distributør og distribuerer over 300 av de mest kjente varemerkene innen parfyme, hudpleie, skjønnhet og hårpleie. Skulle du ikke finne det du leter etter, er du velkommen til å kontakte oss, så undersøker vi nærmere.
Kontakt med oss på kundeservice@parfym.no spørsmål om produktene, hvordan de skal brukes og hva. Vi skal sørge for at du får svar på alle dine spørsmål. 
Vi har dessverre ingen butikk i Norge for øyeblikket. Flaggskipbutikken vår ligger på Frölunda Torg i Göteborg, Sverige.  
Våre profesjonelle skjønnhetseksperter har til sammen mer enn hundre års erfaring innen parfyme, hudpleie, hårpleie og makeup.

Behöver du fortfarande hjälp?

Kundeservice
Jelena
Kundeservice
Amanda
Kontakt oss!
parfymno
Handlekurv (0) Handlekurv (0)

Gratis frakt over 499 kr!

Dine favoritter

Parfym AI