Hvor er bestillingen min?
I orderbekräftelsen finner du en lenke der du kan sjekke status for bestillningen din. Når bestillningen er sendt,kan du også se pakke-ID-en din og spore forsendelsen via nettsiden till leveringsmåten du har valgt.
Vår kundeservicetelefon er åpen mandag-fredag mellom 10:00-14:00. Du kan nå oss på +4723509109 eller via e-post på kundeservice@parfym.no.
I orderbekräftelsen finner du en lenke der du kan sjekke status for bestillningen din. Når bestillningen er sendt,kan du også se pakke-ID-en din og spore forsendelsen via nettsiden till leveringsmåten du har valgt.
Bestillinger som legges inn mellom 29/11-2024 og 1/1-2025 har en utvidet returrett som gjelder frem til 15/1-2025.
Våre premiummerker er oppført nedenfor og kan ikke kombineres med rabattkodene:
Amouage
Atelier des ors
Authentic Beauty Concept
Balmain
Clive Christian
Creed
Davines
Hermès
Initio
La Bruket
Memo Paris
Nishane
Oribe
Parfums de Marly
Roja Parfums
Sensai
Sisley
Sol de Janeiro
The every
The ordinary
Xerjoff
I ordrebekreftelsen finner du en lenke der du kan sjekke status for bestillingen din. Når bestillingen er sendt, kan du også se pakke-ID-en din og spore forsendelsen via den valgte transportørens nettsted.
Vi jobber hele tiden for å levere bestilte produkter så raskt som mulig. Derfor går alle bestillinger direkte til vårt lager for pakking og kan ikke endres etter at du har gjennomført kjøpet. Hvis du opplever problemer med kjøpet, kan du kontakte oss på kundeservice@parfym.no.
Kontroller at personopplysninger som navn, adresse, telefonnummer, e-postadresse og personnummer er korrekte før du fullfører kjøpet.
Hvis du angrer på kjøpet eller ønsker å bytte en vare du har mottatt, se våre retningslinjer for retur.
Når du fullfører bestillingen din på nettstedet vårt, sendes en ordrebekreftelse til e-postadressen du oppga da du bestilte. Har du ikke mottatt den? Se i søppelkassen, noen ganger havner de der.
Gjennom vår betalingspartner Qliro tilbyr vi:
Faktura 14 dager
Qliro - Kjøp nå, betal senere
Konto- og delbetalinger
Betaling med kort
Direkte betaling med Trustly- og Vipps
Når en bestilling er sendt, er det dessverre ikke mulig å endre betalingsmåte.
Fakturaen sendes alltid på e-post til den e-postadressen som ble oppgitt ved bestilling. Hvis du ikke har mottatt fakturaen, kan du kontakte vår betalingspartner Qliro, så hjelper de deg. Du kan kontakte Qliro på 80069300 eller kundservice@qliro.com.
Vi tilbyr gratis frakt på bestillinger over 499 NOK med fraktalternativet Pakke i postkasse. Hvis du velger Pakke til utleveringssted, tilbyr vi gratis frakt på bestillinger over 699 NOK. Vær oppmerksom på at postnummeret ditt avgjør hvilken leveringsmåte du kan velge.
For bestillinger under 499 NOK koster levering til postkasse 19 NOK.
For bestillinger under 699 NOK koster levering til ombud 29 NOK.
I kassen kan du velge mellom følgende leveringsmåter. Aktuelle priser for de ulike leveringsalternativene og estimert leveringstid vises i kassen før du fullfører bestillingen.
Pakke i postkassen
Pakken leveres til postkassen. Er pakken for stor kan du velge gjensetting på dørmatte eller levering til hentested. Følg pakken i Posten-appen.
Pakke til hentested
Pakken leveres til valgt hentested. Du kan følge pakken i Posten-appen.
I ordrebekreftelsen finner du en lenke der du kan sjekke status for bestillingen din. Når bestillingen din er sendt, kan du også se pakke-ID-en din og spore forsendelsen via den valgte transportørens nettsted.
Når returen er godkjent av oss, tar det ca. 2-4 bankdager før pengene dukker opp på kontoen din. Returen vil bli behandlet innen 30 dager etter at den er sendt inn. En e-postbekreftelse vil bli sendt til deg når returen er behandlet og godkjent for refusjon.
Hvis du ønsker å returnere et produkt, ber vi deg alltid kontakte vår kundeservice (kundeservice@parfym.no) for å få en returseddel, som gjør det enkelt og kostnadsfritt for deg å returnere.
Vær oppmerksom på at returretten gjelder i 14 dager etter at du har mottatt produktene, og gjelder kun uåpnede, ubrukte og uskadede produkter med ubrutte forseglinger/plastemballasje. Åpnede/brukte kosmetikkprodukter kan ikke returneres eller byttes av helse- og hygieniske årsaker. Returen vil bli behandlet innen 30 dager etter at den er sendt inn. En e-postbekreftelse vil bli sendt til deg når returen er behandlet og godkjent for refusjon.
Ta kontakt med kundeservice kundeservice@parfym.no før du returnerer en vare, uansett årsak, for instruksjoner og raskest mulig håndtering. Feilen skal normalt være original og ikke skyldes feil bruk/håndtering av produktet.
Når du vil reklamere på en forsendelse, er det viktig at du beholder originalemballasjen og emballasjen til produktet.
Emballasjen bør fotograferes og sendes til oss på forespørsel, slik at vi kan undersøke saken nærmere.
Hvis du vil rapportere at en vare du har bestilt fra oss er feil, kan du kontakte oss via e-post på kundtjanst@parfym.no. Husk å oppgi informasjon som ordrenummer og produktnummer/produktnavn. Beskriv feilen nøyaktig for raskest mulig håndtering, og oppgi om du ønsker erstatning eller refusjon.
I mange tilfeller må vi motta varen for å kunne undersøke den i forbindelse med en reklamasjon. I disse tilfellene kontakter du oss for å få en returseddel, som vi betaler for. Det er ditt ansvar å pakke varen slik at den kommer frem i uendret stand.
Hvis reklamasjonen godkjennes, vil vi komme tilbake til deg via e-post med en løsning for et nytt produkt eller en refusjon.
Så snart vi har fylt opp lageret, vil produktet være tilgjengelig på vår hjemmeside.
For øyeblikket har vi ikke mulighet til å tilby dufter/prøver etter ønske.
Parfym.no er autorisert distributør og distribuerer over 300 av de mest kjente varemerkene innen parfyme, hudpleie, skjønnhet og hårpleie. Skulle du ikke finne det du leter etter, er du velkommen til å kontakte oss, så undersøker vi nærmere.